Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Helena Gustafsson - 22 mars 2015 09:29

Min resa

Det är inte bara det att jag gått ner  60,5 kg.

Det är så mycket mera!

Jag är en känslo människa.

Arg, irreterad, glad, ort sagt en krutdurk med en kort stubbin.

Tänt var det där och ingen han ta skydd vid explotion!

Det slutade med att jag tröst åt!


Tänk om, tänk till. stanna upp!

Jag kan inte tröst äta längre!

Utan nu måste jag ta tag i alla problem!

Upptäckten att det finns ett JAG, var ju skrämmande!

Hur 17 hjälper man sig själv när man hjälpt alla andra under alla år?

Det var ju lätt att stå där och sopa framför andras dörrar.

Men att sopa framför egen dörr!

Väldigt mycket skit som fanns där!

Min första reaktion på det hela var

"satans människa att skita i det blå skåpet! Att det ska vara så svårt att hålla koll på sina grejor!"


Min resa

Som gastric bypas opad har varit en psykis och fysiks resa.

Jag har försökt att dra i brommsen när det gått för fort.

Jag har hållt mig i skräck räcket och nästan svimmat av den berg & dalbana jag åkt!

Jag har fått sagt till mig att ta det lugnt. Det är ingen fara.

Jag har fått stått ut med dom mest korkade kommentarer som finns.

Jag har ochså fått lärt mig att ta komplimanger!

En är rätt rolig! Citat Vad fin du blivit!

Hmmm den tycks visst alla få som gått ner i vikt!

Märkligt att säga tycker jag! Vad var jag förut?

Eller ja, jag fick just svar på den frågan :)

Ful förut - Inget att bry sig i!

Fin nu - Håll dig borta!


Jag är så tacksam!

För att jag vågade ta den här chansen!

Det är inte guld och gröna skogar hela vägen!

Backom någon kurva står alltid en elak jäkel som försöker slå ner en!


Min resa

Har och är kanon!

Jag mår bättre. Har ett bra BMI. Men framför allt så har jag hittat mig själv!

Och hon jag hittat är rätt ok faktiskt!


Kärlek & Respekt!

Kramen  



Av Helena Gustafsson - 22 mars 2015 09:29

Min resa

Det är inte bara det att jag gått ner  60,5 kg.

Det är så mycket mera!

Jag är en känslo människa.

Arg, irreterad, glad, ort sagt en krutdurk med en kort stubbin.

Tänt var det där och ingen han ta skydd vid explotion!

Det slutade med att jag tröst åt!


Tänk om, tänk till. stanna upp!

Jag kan inte tröst äta längre!

Utan nu måste jag ta tag i alla problem!

Upptäckten att det finns ett JAG, var ju skrämmande!

Hur 17 hjälper man sig själv när man hjälpt alla andra under alla år?

Det var ju lätt att stå där och sopa framför andras dörrar.

Men att sopa framför egen dörr!

Väldigt mycket skit som fanns där!

Min första reaktion på det hela var

"satans människa att skita i det blå skåpet! Att det ska vara så svårt att hålla koll på sina grejor!"


Min resa

Som gastric bypas opad har varit en psykis och fysiks resa.

Jag har försökt att dra i brommsen när det gått för fort.

Jag har hållt mig i skräck räcket och nästan svimmat av den berg & dalbana jag åkt!

Jag har fått sagt till mig att ta det lugnt. Det är ingen fara.

Jag har fått stått ut med dom mest korkade kommentarer som finns.

Jag har ochså fått lärt mig att ta komplimanger!

En är rätt rolig! Citat Vad fin du blivit!

Hmmm den tycks visst alla få som gått ner i vikt!

Märkligt att säga tycker jag! Vad var jag förut?

Eller ja, jag fick just svar på den frågan :)

Ful förut - Inget att bry sig i!

Fin nu - Håll dig borta!


Jag är så tacksam!

För att jag vågade ta den här chansen!

Det är inte guld och gröna skogar hela vägen!

Backom någon kurva står alltid en elak jäkel som försöker slå ner en!


Min resa

Har och är kanon!

Jag mår bättre. Har ett bra BMI. Men framför allt så har jag hittat mig själv!

Och hon jag hittat är rätt ok faktiskt!


Kärlek & Respekt!

Kramen  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards