Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Tankar & Funderingar från skogen!

Av Helena Gustafsson - 17 mars 2015 18:06

Ni vet dom där skräck butikerna med en massa kläder i?

Jag var till några såna igår och tittade.

I vanliga fall kommer jag hem tomhänt.

Jag kan inte välja!!!!

Blir helt stel! Utbudet är ju stor och inga "näää heee det där fanns inte i min storlek!

Igår kom jag hem med en pytte liten jeans kjol!

Ja alltså den är kort men stl 36!

Sitter jätte fint och jätte nöjd.... men kommer nog använda den ytters sällan.

Mitt motto

Är att GÖR det!

Så jag köpte den :)

Någon gång ska den på.... sen...


Att skicka efter kläder

Är nog min grej!

Det kommer en låda som det står "IM LOVEN IT!!! på.

Det blir lite som en julafton!

Lätt och enkelt är det iallafall.

Jag behöver inte knacka någon på axeln och sen förklara att jag är helt vilse!

Oftas blir dom helt galna och springer runt och hämtar de ena och det andra. (Tantigt oftast!)

En tjej blev väldigt lycklig och hjälpsam.

Hon jobbade nog på akord för det slutade med att hon stod i omklädningsrummet med mig och drog av mig tröjan. Mig skrämde hon slag på iallafall!!!


En liten förklaring!

Förut när jag valde kläder var det 2 manna tält.

Extra fint så var det med förtält.

I byxor hade jag stl 56-58. Lika så tröjor.

Idag har jag 34-36 i byxor och uppe 38-40.

Fantastiskt på alla vis... men när ska jag vänja mig?

Det har ändå gått snart 4 år sen op! 

När ska jag våga använda kläder som jag kan ha?

Kanske den dagen när folk i min omgivning bara säger åhhh det där va fint istället blir dom tysta och tittar uppe från och ner.

Himlar med ögonen och mummlar något.


Bara för att jag fegar så ber jag er.

Mod mina vänner! Mod!

(jag kommer dit så småning om. Jag ska bara våg!)


Kärlek & Respekt!

Kramen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Gustafsson - 28 mars 2015 08:18

Qvick fix!?!? Många oopade tror att en gastric bypass är en "snabbis". Citat att lägga sig på op bordet är ren fusk. Drastisk åtgärd för din lathet. Eller Citat det räknas som en skönhetsoperation. Och så har vi Citat Alla kan visst få en ope...

Av Helena Gustafsson - 22 mars 2015 09:29


Min resa Det är inte bara det att jag gått ner  60,5 kg. Det är så mycket mera! Jag är en känslo människa. Arg, irreterad, glad, ort sagt en krutdurk med en kort stubbin. Tänt var det där och ingen han ta skydd vid explotion! Det slutade ...

Av Helena Gustafsson - 22 mars 2015 09:29


Min resa Det är inte bara det att jag gått ner  60,5 kg. Det är så mycket mera! Jag är en känslo människa. Arg, irreterad, glad, ort sagt en krutdurk med en kort stubbin. Tänt var det där och ingen han ta skydd vid explotion! Det slutade ...

Av Helena Gustafsson - 20 mars 2015 06:43

En sån dag Som man gör allt fel! Jag åt inte matlådan. För den glömde jag hemma. Bilen var på verkstad och kom inte till något affär heller.   9 gånger om dagen! Äter jag för att må bra. Gör jag inte det så händer det här!   Mår ski...

Av Helena Gustafsson - 18 mars 2015 19:46

Idag ska jag inte gnälla Över dumma kommentarer som jag får varje dag.   Idag ska jag berättad vad som jämnar ut det tråkiga :) Det är när byggarna kommer med sina varor och sätter sig på kassan. Endel berättar fula historier och jag skratt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards