Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

Tankar & Funderingar från skogen!

Av Helena Gustafsson - 14 mars 2015 08:33

Förut

När jag var som störst så var allt jobbigt!

En daglig kamp att göra det allra lättaste.

Livet bestod av att göra en "omväg" eller av ren vilja!

Det lättaste var att inte göra!


Nu

Bara blir det!

Igår satt jag och jobbade. En vara som vi fått in låg framför kassan (mitt skrivbord och en disk framför den)

Jag fick ett val. Gå runt eller....

Jag valde det senaste.

Klättrade upp på skrivbordet.

Lutar mig ner över kanten och fiskar upp påsen.

Hoppar ner på golvet.

Ler bara ler!

Tänk så enkelt allt blir!

Varje gång något "enkelt" händer blir jag lika förvånad!


Kärlek & Respekt

Kramen






 
 
Oslofru

Oslofru

17 mars 2015 10:16

Intressant läsning :)

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Gustafsson - 28 mars 2015 08:18

Qvick fix!?!? Många oopade tror att en gastric bypass är en "snabbis". Citat att lägga sig på op bordet är ren fusk. Drastisk åtgärd för din lathet. Eller Citat det räknas som en skönhetsoperation. Och så har vi Citat Alla kan visst få en ope...

Av Helena Gustafsson - 22 mars 2015 09:29


Min resa Det är inte bara det att jag gått ner  60,5 kg. Det är så mycket mera! Jag är en känslo människa. Arg, irreterad, glad, ort sagt en krutdurk med en kort stubbin. Tänt var det där och ingen han ta skydd vid explotion! Det slutade ...

Av Helena Gustafsson - 22 mars 2015 09:29


Min resa Det är inte bara det att jag gått ner  60,5 kg. Det är så mycket mera! Jag är en känslo människa. Arg, irreterad, glad, ort sagt en krutdurk med en kort stubbin. Tänt var det där och ingen han ta skydd vid explotion! Det slutade ...

Av Helena Gustafsson - 20 mars 2015 06:43

En sån dag Som man gör allt fel! Jag åt inte matlådan. För den glömde jag hemma. Bilen var på verkstad och kom inte till något affär heller.   9 gånger om dagen! Äter jag för att må bra. Gör jag inte det så händer det här!   Mår ski...

Av Helena Gustafsson - 18 mars 2015 19:46

Idag ska jag inte gnälla Över dumma kommentarer som jag får varje dag.   Idag ska jag berättad vad som jämnar ut det tråkiga :) Det är när byggarna kommer med sina varor och sätter sig på kassan. Endel berättar fula historier och jag skratt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards